Телефон за поръчки: 0897887766

FAQ

Въпроси и отговори

Първо изберете желания от Вас продукт в разновидност и брой, и натиснете бутона "ДОБАВИ В КОШНИЦАТА". Той вече се намира в количката и там може да избирате дали да продължите пазаруването или да пристъпите към поръчка от бутона "ПРОДЪЛЖИ". На следваща стъпка от поръчката излиза форма за попълване, състояща се от задължителни полета " Град", "Офис на куриер", "Вашето име", "Електронна поща" и "Телефон". След попълване на задължителните полета можете да продължите от бутона "Преглед и плащане". На последната стъпка избирате начин на плащане. Запознавате се с "ОБЩИ УСЛОВИЯ", след което давате отметка на "Съгласен съм с условията на ползване на dizma-comfort.bg". Финализирайте поръчката от бутона "Изпрати поръчката". При нужда от съдействие във всеки един момент от поръчката си, моля, обърнете се към наш сътрудник чрез имейл на contact@dizma-comfort.bg или на телефон 0897 88 77 66.
Поръчката онлайн Ви носи редица предимства. Може да бъде направена по всяко време на денонощието от всяко място, където се намирате. Не губите време в обикаляне и разглеждане на магазини и информацията, която Ви е нужна, е на един клик разстояние. Можете лесно да проверите статуса на Вашата поръчка, да я допълните и/или коригирате. Онлайн пазаруването Ви дава възможност да сравните цени, модели и услуги, след което да направите най-добрия избор за Вас. Имате възможност да избирате между различни начини на плащане и/или лизингова схема. При колебание в избора на продукт или затруднение по заявката на дадена поръчка, винаги можете да се обърнете за помощ към наш консултант.
Заповядайте в нашия магазин в гр.Пловдив, бул. Пазарджишко шосе, 6-ти километър. Мебелен магазин Дизма Комфорт се простира на площ от 6000 кв.м., където сме изложили мостри на много от моделите, които виждате в електронния ни магазин.
В случай, че в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на доставка, откажете частично или изцяло закупените стоки, Мебелен магазин Дизма Комфорт се задължава да възстанови частично или изцяло депозираната сума за тяхното закупуване. За да се случи това, трябва в посочения срок да ни информирате на contact@dizma-comfort.bg или на телефон: 0897 88 77 66, за да уточните начина за възстановяване на сумата.
Може да върнете получения от Вас продукт в рамките в срок от 14 дни от получаването му на адреса за доставка, в случай, че е със запазена опаковка в нейната цялост (опаковката на пратката може да бъде отваряна), пълна окомплектовка и стоките са във вида, в който са получени с придружаващата ги документация (Гаранционна карта, Експедиционна бележка, Фактура) за покупка и при условията по чл. 55 (здрава стока) от Закона за защита на потребителите. За да се случи това, трябва в посочения срок да ни информирате на contact@dizma-comfort.bg или на телефон: 0897 88 77 66. Ако сте заплатили предварително суми, ние сме длъжни да Ви ги възстановим в пълен размер до 14 дни от датата, на която сте упражнили правото си на отказ. В случай, че не реализирате правото си на отказ от закупените стоки в посочения срок, www.dizma-comfort.bg автоматично трансформира депозита като заплащане на стойността на поръчаните стоки или услуги.
При извършване на доставката, стоките следва да бъдат прегледани внимателно от Вас или упълномощено от Вас лице. При констатиране при прегледа на външни видими дефекти - евентуални повреди, удари и други щети, установени при доставка, следва да подпишете протокол за щети в присъствието на куриера незабавно и да уведомите нашия On-line сътрудник на тел 0897 88 77 66 или ел.поща: contact@dizma-comfort.bg. Ако не бъде изготвен и подписан протокол за щети в присъствието на куриера и/или не бъде незабавно уведомен наш сътрудник тел. 0897 88 77 66 или contact@dizma-comfort.bg, губите правото си на привеждане на констатираните външни видими дефекти в съответствие с договора за продажбата.
Когато доставените стоки явно не съответстват на заявените за покупка от Вас и това може да се установи при обикновен преглед, може да поискате доставената стока да бъде заменена с желаната от Вас стока, след уведомяването за такова искане на наш сътрудник на тел. 0897 88 77 66 или contact@dizma-comfort.bg.
Моля, свържете се с наш сътрудник на тел. 0897 88 77 66, contact@dizma-comfort.bg.
В процеса на поръчване трябва да уведомите наш сътрудник за желанието си да получите фактура. Имате възможност да заявите фактура и през сайта, като е необходимо да попълните данните във формата, която се намира в стъпка втора от заявката Ви за поръчка през електронната система. Бланката се появява след като дадете отметка на "Желая фактура". За фактура се нуждаем от данните на фирмата или лицето, на чието име ще е издадена тя.
Цената за доставка е посочена в "СРОКОВЕ И ДОСТАВКА". Доставката се извършва до входа на сградата или вратата на адреса, който сте посочили. При доставка с куриер можете да направете запитване на contact@dizma-comfort.bg или на тел. 0897 88 77 66 за точната сума на доставка за избраните от Вас стоки по вид и количество. Доставката се извършва до входа на сградата /блока/ или вратата на двора.
С условията за доставка и монтаж може да се запознаете в "СРОКОВЕ И ДОСТАВКА". Вие се задължавате да съдействате за разтоварването от превозното средство, при липса на заявено качване.
- Банков превод - Наложен платеж - Плащане с кредитна/ дебитна карта - Изплащане на лизинг.
Всички права запазени © 2019 dizma-comfort.bg